justmycrazynails

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

TEsting

Av Mathilda - 7 september 2011 15:22

Här kommer en bild på min senaste design.. hoppas ni ser nått ;D

   tog mitt silvirga depend som jag fick(vann av rima, som jag inte har berättat än vann en tävling och priset var tvådepend nagellack, jag valde ett silvirgt och ett brunt).. sen tog jag ett blå glittrigt nagellack från h&m, köpte det i ett paket med 3 andra nagellack i..

Där efter så tog jag min nya depend nagellack jag köpte i lördags som är en med en smalpensel och guldig(orkar inte ladda upp bild) .. med den så tog jag en mall på ringfingret och tog den guldiga färgen på en tops och duttade på det vet inte varför men det funkade ;D

Hoppas att ni fattar min så kalld förrvirade text ;D


-------------------------------


Just nu sitter jag och testar konbinerade nagellack tillsammans.. än så länge har jag hittat en fin konbination som blir en mörklila/blå färg.. Bara svart och en skimrande rosa från depen ;D i'm loving it ;D 

Skimrande rosa - depend - 028

Svart - Depend - 039


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 22 oktober 2011 21:36

Inte sagt det än(inte kommit ihåg orkat).. Men bytt blogg till www.RimaMathilda.blogg.se ha det så bra! ...

Av Mathilda - 12 september 2011 14:16

Tänker på många saker just nu för det första på att jag vill ha en ny facebook profil men vet inte vad tips?   Vill ha tips på låtar jag kan lägga till på sopify(seriösa ingen älskad elektropop ;D elr Fest hos magne, vill ha en seriös lista)! Gil...

:D

Av Mathilda - 8 september 2011 15:34


nya naglar ;D ungefär samma som den förra.. Men mörkare ;D ska snart till bussen för att åka till min dans ;D   ...

Av Mathilda - 5 september 2011 20:15

Headern vill inte laddas upp, rubriker syns inte + att bakgrunden verkar vara borta och allt detta kan jag inte fixa just nu venne vrf.. Hur som helst ska jag försöka fixa det imorgon + att ladda upp bild på mina naglar just nu ;D    Paus på idol...

..

Av Mathilda - 5 september 2011 14:34

Ja jag är ganska sur nu eftersom att headern aldrig blev klar + att jag inte kunde blogga i helgen pga av att datan har varit så sjukt seg egentligen är det internetet.. Vi ska byta modem så småningom så det ska fungera mycket bättre om max 4 månader...

Presentation


Tjaoo! Jag heter då Mathilda och är 12 år. JAg har nu bloggat ett tag om mina naglar och min seanste tanke om bloggen är att blogga varje dag :D ser hemsk ut i håret på bilden men det får ni tyvärr tåla ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg
 Super
 Bra
 Helt okej
 Sådär
 Inte så bra
 Dålig
 Super dålig

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards